miercuri, 24 iunie 2009

NOAPTEA DE SANZIENE


Se spune ca noaptea de Sanziene este o noapte magica, ca toate vietuitoarele incearca sa comunice cu oamenii, ca zanele bune iti pot indeplini orice dorinta!
Noaptea trecuta mi-am facut rugaciunea la miezul noptii si eram pregatita ca elimin din gandirea mea toate sunetele care se auzeau de afara, multe latraturi de caini, caci in zona unde stau sunt f multi caini vagabonzi care sunt f suparati mai ales noaptea! Ei, de data asta, a fost o tacere absoluta, mi-am facut rugaciunea fara intrerupere, iar dupa aceasta am iesit in balcon sa privesc cerul si am constatat ca este o liniste pe care nu am trait-o niciodata la acesta ora! Deci este adevarat ca acesta noapte este magica! Ceva special, cand poti sa-ti pui o dorinta arzatoare si sa speri ca se va implini! A fost o noapte atat de frumoasa, incat nu am mai putut dormi, simteam ca si freamatul frunzelor, caci adia incetisor vantul, incerca sa-mi spuna ceva! Este miraculos ce mi s-a intamplat, acest mare Sfant, Inaintemergatorul Domnului nostru Iisus Hristos, Ioan Botezatorul, care in aceasta zi avea sa se nasca din doi parinti foarte batrani si evlaviosi, a incercat sa-mi transmita ceva, ca totul este posibil, numai eu sa pot crede in asta! Cert este ca mi-a dat o mare liniste sufleteasca, care pentru mine este esential!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu