luni, 2 august 2010

M-AM INTORS!

A trecut mult timp, nici nu mi-am dat seama, de cand nu am mai vizitat acest blog.
Am avut o perioada care m-a solicitat si m-a cam bulversat. Cel putin asa am crezut pana acum o saptamana cand m-am scuturat de toate problemele trecute si am gandit ca sunt pacatoasa rau, ca m-am lasat prada gandurilor negre. L-am cam uitat pe Dumnezeu pentru ca nu L-am mai pus pe prima mea pagina a jurnalului cu problemele zilei.
Sora mea a plecat din aceasta viata dupa o boala cumplita. Vreau sa cred ca este intr-un loc mai bun, ca a scapat de dureri, ca Bunul Dumnezeu i-a iertat pacatele si o odihneste in pace. Viata merge inainte, invatam din experientele triste si dureroase poate mai bine, atunci intelegem ca viata aceasta este scurta si trebuie sa ne grabim sa devenim mai buni, acum intelegem ca nu suntem lasati aici pe pamant sa ne irosim viata departe de Dumnezeu. Zi de zi sa incercam sa ne imbunatatim, sa nu treaca nici o zi fara rugaciune, fara o fapta buna.

A inceput Postul Maicutei Domnului, atat de buna si iertatoare, a fost mereu alaturi de mine in momentele grele. O rog in continuare sa ne acopere cu Sfantul Ei acoperamant, sa aibe grija de bietii oameni care au ramas fara case in urma potopului de ape, de toti cei bolnavi, de batrani si copii. Sa se roage pentru noi toti sa reusim sa ne mantuim pe acest pamant.
As vrea sa amintesc aici cateva din cele mai frumoase rugaciuni catre Nascatoarea de Dumnezeu.
Este o rugaciune foarte frumoasa pe care o stiu din copilarie, pe care sunt sigura ca foarte multi crestini o rostesc.

"Imparateasa mea cea preabuna, nadejdea mea, Nascatoare de Dumnezeu, prietena sarmanilor, folositoarea celor neputinciosi si ocrotitoarea celor obijduiti; vezi nevoia mea si necazul meu. Ajuta-ma ca sunt neputincios, hraneste-ma ca pe un strain. Stii obijduirea mea, usureaza-ma de ea precum voiesti caci nu am alt ajutor afara de tine, nici alta folositoare grabnica, nici alta buna mangaiere, decat numai pe tine, o, Maica a lui Dumnezeu, ca sa ma pazesti si sa ma acoperi in vecii vecilor. Amin."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu