joi, 1 octombrie 2009

ACOPERAMANTUL PREASFINTEI DE DUMNEZEU NASCATOARE SI PURUREA FECIOARA MARIA


Cu acest Acatist am trait in casa, era rugaciunea de capatai a mamei care mereu imi spunea sa nu-mi lipseasca niciodata din viata mea, ca este grabnic ajutatoare! Chiar mi l-a scris pe un caiet liniat, cu scrisul ei frumos si de acolo il citesc mereu. Si m-am convins ca Preasfanta Fecioara Maria m-a acoperit cu Sfantul Ei Acoperamant in cele mai grele momente! Regret ca sunt departe de tara, de biserica, dar am totusi o mangaiere ca ma gandesc ca Sfanta Fecioara imi poate intinde, ca un nor, Sfantul Ei Acoperamant, si pana aici!


Acatistul Sfantului Acoperamant al MAICII DOMNULUI
Vezi mai multe video din Evenimente

Preasfanta Fecioara, Acoperitoarea noastra, alunga sfaturile si gandurile celor ce cugeta rele asupra noastra. Si, in ziua rautatilor noastre, sa ne acoperi pe noi, iar mai ales in ziua cea rea, cand sufletul se va desparti de trup, de fata sa stai noua intr-ajutor si sa ne acoperi pe noi de duhurile cele rele de sub cer, si in ziua infricosatei judecati sa ne acoperi pe noi sub obladuirea Acoperamantului tau. Cu ale careia preaputernice si bine primite rugaciuni si cu ale tuturor Sfintilor Tai, Dumnezeului, miluieste-ne si ne mantuieste pe noi. Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu