luni, 13 decembrie 2010

Sfantul Spiridon al Trimitundei, marele facator de minuni.


Ieri am sarbatorit pe Sfantul Spiridon, mare facator de minuni si noi bucurestenii suntem binecuvantati cu atatea Sfinte Moaste printre care si particele din moastele Sf.Spiridon. Am fost deci la Catedrala Sfantul Spiridon Nou, cred ca este cea mai mare biserica din Bucuresti. Am participat la slujba sfintei Liturghii, stand la balcon unde nu era foarte aglomerat la ora cand am venit eu. Am fost fericita ca am reusit sa ma inchin la sf.Moaste asezate in curte intr-o cladire speciala si sa prind si slujba de la inceput!
Stand la balcon am avut o priveliste de rai, este atat de frumoasa aceasta biserica, ce catapeteasma, ce picturi frumoase, ce slujba frumoasa tinuta de patriarhul Daniel, ce cor frumos! Pentru 3 ore am trait in rai!

"Aparatorului credintei dreptmaritorilor, Cuviosului nostru Spiridon, sa-i aducem din inima marturisiri multumitoare, toti care prin ale lui intelepte invataturi ne-am luminat cu credinta, si sa-i cantam: Bucura-te, Sfinte Spiridoane, mare facatorule de minuni!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu